مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-04اجتماعي

برپایی پایگاه های اوقات فراغت در بستر مجازی


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برپایی 400 پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بستر مجازی برای ایجاد این پایگاه ها در نظر گرفته شده است.

- جعفر گنج خانلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه آموزش های تربیتی و فرهنگی اولویت آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برپایی 400 پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: بستر مجازی برای ایجاد این پایگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی آموزش و پرورش متناسب با شرایط کرونایی خاطر نشان کرد: برای هر دو بخش مجازی و حضوری تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

گنج خانلو با اشاره به وجود موازی کاری در سال های گذشته توسط دستگاه های مجری طرح های اوقات فراغت بیان کرد: با کاهش موازی کاری امکان کیفیت بخشی به برنامه ها وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های اوقات فراغت مهارت محوری است، گفت: تابستان فرصت خوبی برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل است.

انتهای پیام/73009/ق مدارس استان از 27 اردیبهشت ماه برای حضور داوطلبانه دانش آموزان بازگشایی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پایگاه های اوقات فراغت در بستر مجازی

برپایی پایگاه های اوقات فراغت در بستر مجازی