مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-04اجتماعي

پخش «استودیو الفبا» از شبکه افلاک


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: با تدابیر و هماهنگی های بعمل آمده برنامه های تولیدی استودیو الفبا در شبکه استانی افلاک پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صیاد درگاهپور با اعلام این خبر گفت: برنامه الفبا به تهیه کنندگی حمید بیرانوند چهارشنبه ها ساعت 19 با انجام گفتگوی 10 دقیقه ای پیرامون یکی از موضوعات مهم دستگاه تعلیم و تربیت آغاز و در ادامه در یک بسته خبری 8 دقیقه، مصاحبه ها و گزارش های جذاب توسط خود فرهنگیان و دانش آموزان استان پخش می شود.

وی افزود: استودیو الفبا ابتکار این دوره روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان است که با آموزش های داده شده به خبرنگاران دانش آموزی پانا و مجریان فرهنگی، هم اکنون اخبار حوزه فرهنگیان و دانش آموزان توسط آنان و با آیتم های جذاب تهیه و تولید می شود.

 رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در پایان گفت: برنامه و اخبار الفبا توسط عوامل فنی صداوسیما و با همکاری 15 فرهنگی و دانش آموز تهیه و آماده پخش می شود و سوژه های این برنامه نیز از سوی فرهنگیان به روابط عمومی آموزش و پرورش استان جهت تهیه و تولید ارائه می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «استودیو الفبا» از شبکه افلاک

پخش «استودیو الفبا» از شبکه افلاک