مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-04سياسي

فعالیت معادن استان سمنان به نوعی تعرض به محیط زیست تلقی می شود


فعالیت معادن به نوعی تعرض به محیط زیست تلقی می شود که در این راستا باید دقت کنیم که برای استخراج معادن و ثروت آفرینی با گشاده دستی اقدام نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر در حاشیه آیین گرانی داشت روز محیط بان به میزبانی سر محیط بانی منطقه پرور مهدی شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت معادن به نوعی تعرض به محیط زیست تلقی می شود که در این راستا باید دقت نماییم که برای استخراج معادن و ثروت آفرینی با گشاده دستی اقدام نکنیم، ابراز کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از تجهیزات و فناوری های نو و جلوگیری از خام فروشی، نسبت به حفظ این میراث گرانبها همراه با کمترین خسارت به منابع طبیعی و زیست محیطی اقدام نماییم.

وی افزود: مدیرکل محیط زیست استان سمنان در صدور مجوز فعالیت های صنعتی همچون گذشته، نسبت به حفظ و حفاظت از منابع زیست محیطی استان نیز اهتمام نموده و این میراث ارزشمند را برای آیندگان حفظ نمایند.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه ی موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، رشد شتابان صنعتی خود را آغاز نموده و این روال استمرار خواهد یافت اما به موازات این رشد صنعتی، خطر و نگرانی محیط زیستی نیز افزایش می یابد که لازم است ضمن توجه به رشد صنعتی استان، نسبت به رفع دغدغه های زیست محیطی نیز بی تفاوت نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معادن استان سمنان به نوعی تعرض به محیط زیست تلقی می شود

فعالیت معادن استان سمنان به نوعی تعرض به محیط زیست تلقی می شود