مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:052020-07-04اقتصادي

25 واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند


سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه های امسال در استان برای جهش تولید، گفت: 25 واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدرحیمی عصر شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار ایلام اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از 50 جلسه اصلی و فرعی با حضور همه دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار و مشکلات بیمه ای، مالیاتی، تامین تسهیلات، زیرساخت ها واحدهای تولیدی بیشترین موضوعات مطروحه از سوی متقاضیان بوده است.

وی افزود: در راستای حفظ وضعیت موجود، جلوگیری از تعطیلی و بهره برداری از طرح ها و واحدهای تولیدی امیدواریم با عبور از شرایط کرونایی تا پایان سال 25 واحد تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

محمد رحیمی با اشاره به اجرایی شدن 73 درصد از مصوبات کارگروه در سال گذشته، تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید بدانند با توجه به مصوبه هیئت وزیران و دستور قضایی هر تصمیمی که در این کارگروه اتخاذ می شود لازم الاجراست و از فعالان تولیدی خواهشمندیم مشکلات خود را به دبیرخانه این کارگروه واقع در سازمان صمت اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند

25 واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند