مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:052020-07-04سياسي

کرونا فرصتی برای افزایش سرانه مطالعه در خانه


به گفته فرماندار کامیاران، شیوع و تهدید ویروس کرونا و اهمیت قرنطینه خانگی، فرصت مناسبی را برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه فراهم کرده است.

- مسعود الماسی، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی کامیاران در سال 99 که با حضور محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و الزام بیشتر خانواده ها به حضور در خانه، فرصت مناسبی برای توجه به کتاب و مطالعه فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه توجه بیشتر به مطالعه در ایام قرنطینه فرصتی است که از تهدید کرونا به وجود آمده است، عنوان کرد: کتابخوانی از مهم ترین ارکان در بخش فرهنگ و بسیاری از زمینه هاست و بدون توجه به این امر موفقیتی در جامعه حاصل نمی شود.

الماسی با اشاره به اهمیت کتاب در جامعه، افزود: پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی استفاده از فضای مجازی را بهترین راهکار در راستای ارتقای سرانه مطالعه برشمرد و گفت: با توجه به اجبار در تعطیلی کتابخانه های عمومی، فضای مجازی فرصت بسیار مناسبی در راستای انس بیشتر مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی برای افزایش سرانه مطالعه در خانه

کرونا فرصتی برای افزایش سرانه مطالعه در خانه