مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:002020-07-04اقتصادي

رفع مشکلات تولید در اولویت مسئولان ایلام قرار گیرد


استاندار ایلام با اشاره به اینکه رفع مشکلات تولید در اولویت مسئولان ایلام قرار گیرد، گفت: در این شرایط همه باید رعایت حال مردم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به شرایط سخت پیش روی کشور افزود: در این شرایط همه باید رعایت حال مردم را داشته و در رفع مشکلات آنها بیشتر دنبال راه حل ها در بین قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه ها باشیم.

وی رفع مشکلات تولید را یکی از اولویت های مهم دولت در استان عنوان کرد و گفت: در شرایط پیش روی که با فشار تحریم ها و اثرات حاصل از بیماری کرونا مواجه هستیم لازم است در حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه تولید نهایت کمک و همکاری را داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همکاری بیشتر بانک ها با مردم به ویژه تولیدکنندگان شد و تصریح کرد: در سال جهش تولید صنعت، کشاورزی و … واحدهای تولیدی نوک پیکان مبارزه با آثار تحریم ها و بیماری کرونا است که لازم است دستگاه های متولی در این امر اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار آمادگی مدیران در جلسات شد و گفت: در صحنه خدمت همه باید با آمادگی کامل ظاهر شوند و افراد با اطلاعات کامل در جلسات حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات تولید در اولویت مسئولان ایلام قرار گیرد

رفع مشکلات تولید در اولویت مسئولان ایلام قرار گیرد