مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-04سياسي

گیلان 1834 دهیاری دارد/ دهیاران آسیب کرونا را به حداقل برسانند


معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه 1834 دهیار در روستاهای بالای بیست خانوار گیلان داریم، گفت: دهیاران مدیران بحران دولت در روستاها هستند.

- ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه 1834 دهیار در روستاهای بالای بیست خانوار گیلان داریم، گفت: دهیاران مدیران بحران دولت در روستاها هستند.

علی اوسط اکبری مقدم امروز در همایش دهیاران استان گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه 1834 دهیار در روستاهای بالای بیست خانوار گیلان داریم، اظهار کرد: این دهیاران به صورت تمام وقت یا پاره وقت اقدام به خدمت رسانی می کنند.

وی انتخاب دهیاران از اقشار مختلف مردم را نشان دهنده تحقق واقعی دموکراسی در نظام اسلامی دانست و افزود: مهمترین وظیفه یک دهیار مدیریت روستاست و روستا همانند یک شهر مدیریت می شود؛ البته شهر و روستا از حیث فرهنگی نسبت به مسائل اقتصادی تفاوت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، رشد و توسعه روستاها را منوط به خارج شدن از نگاه دولتی دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 82 تاکنون 19 هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی در حوزه های مختلف به دهیاری ها تخصیص یافته و در روستاها هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 1834 دهیاری دارد/ دهیاران آسیب کرونا را به حداقل برسانند

گیلان 1834 دهیاری دارد/ دهیاران آسیب کرونا را به حداقل برسانند