مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-04سياسي

عملیات احداث کتابخانه مرکزی جدید سلماس به زودی آغاز خواهد شد


زمین واعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی جدید سلماس فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهدشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: زمین واعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی جدید سلماس فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهدشد.

مرتضی اصغری امروز 14تیرماه در جلسه تودیع و معارفه رییس جدید کتابخانه های عمومی سلماس فرماندار سلماس با اشاره به نیاز سلماس به احداث کتابخانه مرکزی بروز و جدید، تصریح کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی سلماس فرسوده است و درهمین راستا زمین واعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی مجهز و بروز در سلماس فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهدشد.

وی گفت: متاسفانه وضعیت کشور ما در شاخص کتابخوانی خوب نیست و مردم آنطور که باید از کتاب بهره مند نیستند و از آن لذت نمی برند.

اصغری بیان کرد: افزایش سرانه مطالعه و ایجاد علاقه نسبت به کتاب در حوزه ها و موضوعات مختلف باید از جمله اهداف دستگاه های متولی فرهنگ در سطوح مختلف کشور باشد.

وی افزود: اکنون 6کتابخانه در سطح شهرستان سلماس فعال هستند و باوجود کم بودن سرانه بهره مندی از کتابخانه نسبت به تعداد شهروندان، مردم علاقه چندانی به کتاب نشان نمی دهند و باید در زمینه ارتقای سطح استقبال از کتاب و فرهنگ کتابخوانی در شهر اقدامات جدی تری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث کتابخانه مرکزی جدید سلماس به زودی آغاز خواهد شد

عملیات احداث کتابخانه مرکزی جدید سلماس به زودی آغاز خواهد شد