مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-04سياسي

ایران هرگز از کنار خباثت های آمریکا گذر نخواهد کرد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تعدادی از اقدامات آمریکا علیه کشورمان را برشمرد و تاکید کرد که هنوز پرونده ی اقدامات و جنایت های آمریکایی ها از جمله شهادت 290 مسافر پرواز شماره 655 ایران ایر گشوده مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از شلیک ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرانی 32 سال می گذرد درحالی که جنایات آمریکا علیه مردم ایران صرفا به بعد از انقلاب خلاصه نمی شود بلکه کودتای 28 مرداد، شهادت دانشجویان در 16 آذر 1332، تحمیل کاپیتولاسیون و تحقیر مردم ایران و حمایت از جنایات شاه در سرکوب مردم ایران فهرست دشمنی های آمریکا قبل از انقلاب را تشکیل می دهد.

پس از انقلاب هم آمریکا با تحریک صدام برای حمله به ایران، کودتای نوژه، واقعه ی طبس، پشتیبانی و حمایت از سازمان منافقین و سایر گروهک های تروریستی، مصادره ی اموال ایران و ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ابعاد دیگر این خصومت علیه مردم ایران را نشان داد.

با این وصف به موازات ضعف بیرونی و زبونی درونی رژیم جنایتکار آمریکا، انقلاب اسلامی ایران به کانون مقاومت و مقابله با ستم استکبار جهانی در منطقه و جهان بدل شده است هرچند که هنوز پرونده ی اقدامات و جنایت های آمریکایی ها از جمله شهید کردن 66 کودک، 53 زن و به طور کلی شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هرگز از کنار خباثت های آمریکا گذر نخواهد کرد

ایران هرگز از کنار خباثت های آمریکا گذر نخواهد کرد