مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-04اقتصادي

«گراب» در مرداب مشکلات؛ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در خواب+تصاویر


روستای گراب از توابع بخش چاروسا در بدترین وضعیت بهداشتی به سر می برد و مسوولان به این مشکلات توجهی ندارند.

- خبرگزاری فارس چاروسا؛ سید حسن آرمند- اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر نقش مهمی در ارتقاء کمی و کیفی واحدهای مسکونی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی دارد، این امر سبب افزایش روحیه امید و توسعه پایدار روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می شود.

روستای گراب چاروسا که در 7 کیلومتری شهر قلعه رییسی قرار دارد از جمله روستاهایی است که به سبب مهاجرت سایر روستاها امروز به روستایی مهاجرپذیر در کنار شهر تبدیل شده است.

مردم روستاهای ادرج، شوتاور و چهارراه به جای مهاجرت به شهر؛ مهاجرت به یکی از روستاهای نزدیک به شهر را ترجیح داده و به گراب نقل مکان کرده اند.

اما نزدیکی این روستا به شهر قلعه رییسی و جذب مهاجر سبب نشد تا رونقی در آن ایجاد شود و شاهد تحول در گراب به عنوان روستایی مهاجرپذیر باشیم.

نیمه کاره رها شدن طرح هادی در این روستا سبب شده تا فاضلاب این روستا رها شود و عدم جدول گذاری در بسیاری از نقاط این روستا مردم را دچار مشکلاتی کرده است.

امروز وقتی وارد این روستا می شویم به جای مشاهده قلعه تاریخی و دیگر جاذبه ها فاضلاب رها شده را در روستا مشاهده می کنیم که دل هر بیننده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گراب» در مرداب مشکلات؛ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در خواب+تصاویر

«گراب» در مرداب مشکلات؛ مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در خواب+تصاویر