مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-04سياسي

مدیران در حوزه اعتبارات اولویت بندی را مدنظر قرار بدهند


در سال جاری از لحاظ موضوع اعتبارات شرایط سختی پیش رو است و مدیران دستگاه ها باید درحوزه هزینه اعتبارات اولویت بندی را مد نظر قرار بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر روز شنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: هنوز تحریم ها و خیانت های دشمنان علیه ملت ایران نه تنها پایان نیافته بلکه شدیدتر گذشته ادامه دارد اما هم ملت و هم مدیران شرایط را به خوبی درک می کنند و با استفاده از مکانیزم های خاص از این بحران ها نیز همچون گذشته به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی بیان کرد: توزیع اعتبارات بودجه امسال در کشور و به تبعه آن در استان مرکزی با شرایط سخت روبه رو است و این توزیع بودجه در دو بخش هزینه ای و تملک دارایی در استان باید صورت بگیرد.

استاندار مرکزی افزود: البته می دانیم این اعتبارات نه در بخش هزینه ای و نه در بخش تملک دارایی پاسخگویی دستگاه های استان نیست، اما باید توجه کنیم که امسال برای درآمدها و بودجه کشور سال پرفراز و نشیبی برای دستگاه ها به شمار می رود و مدیران همه دستگاه ها این موضوع را جدی بگیرند زیرا می توانیم با استفاده از مکانیزم های که در بودجه آمده شرایط سخت را در حوزه اعتبارات هزینه ای را پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در حوزه اعتبارات اولویت بندی را مدنظر قرار بدهند

مدیران در حوزه اعتبارات اولویت بندی را مدنظر قرار بدهند