مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:302020-07-04سياسي

آخرین محدودیت های کرونایی از زبان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از فردا 15 تیر، برگزاری مجالس ختم و ترحیم تا اطلاع ثانوی ممنوع است و زدن ماسک در ادارات برای مراجعه کنندگان و کارمندان اجباری است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از فردا 15 تیر، برگزاری مجالس ختم و ترحیم تا اطلاع ثانوی ممنوع است و زدن ماسک در ادارات برای مراجعه کنندگان و کارمندان اجباری است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: سی و نهمین جلسه ستاد استانی برگزار شد که گزارش مفصلی را دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان ارائه دادند که بر اساس این گزارش ها تعداد بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده و با توجه به اینکه هیچ درمان مشخصی برای کرونا وجود ندارد بهترین راه مقابله با کرونا بهداشت فردی و شستشوی مرتب دست ها است.

باید با زدن ماسک از حقوق شهروندی صیانت کنیم و در این جلسه بر زدن ماسک تاکید زیادی شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه بر پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت فاصله در خریدهای روزانه و استفاده از خریدهای اینترنتی تاکید شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی اشاره کرد و گفت: امروز استاندار اصفهان یک جلسه فوری با فرمانداران 24 شهرستان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین محدودیت های کرونایی از زبان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا

آخرین محدودیت های کرونایی از زبان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا