مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-04سياسي

شورای روحانیت سنندج درگذشت ماموستا قربانی را تسلیت گفتند


رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج به همراه شورای روحانیت و ائمه جمعه و جماعت با انتشار پیام مشترکی درگذشت ماموستا قربانی امام جمعه کامیاران را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای روحانیت و ائمه جمعه و جماعت به همراه رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با صدور پیام مشترکی درگذشت ماموستا توفیق قربانی امام جمعه کامیاران را تسلیت گفتند.

در متن این پیام تسلیت آمده است: رحلت عالم ربانی، علامه شهیر، معلم اخلاق و مجاهد نستوه حاج ماموستا ملا توفیق قربانی امام جمعه محترم کامیاران و عضو شواری روحانیت و مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت باعث تأسف و تأثر فراوان گردید.

بی شک فقدان چنین ستارگانی ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی مخصوصاً جامعه ی اهل سنت خواهد بود و امیدوارم شاگردان ایشان و علمای منطقه راه این بزرگ مرد را ادامه داده و این مصیبت را کم کنند.

حاج ماموستا قربانی سالهای پر برکت عمر خود را در جهت ترویج علوم اسلامی و در سنگرهای امامت جمعه موچش و قروه و کامیاران با بیان شیوا و عالی به تدوین حقایق و دقایق معتبر اسلام پرداختند و با تربیت شاگردانی در خدمت به مذهب حضرت امام شافعی (ص) و اعتدال و عرفان به تدریس افکار و اندیشه اسلام انقلابی پرداختند و در رد افراط گرایی و اختلافات به تنویر افکار مردم مشغول بودند و برای تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای روحانیت سنندج درگذشت ماموستا قربانی را تسلیت گفتند

شورای روحانیت سنندج درگذشت ماموستا قربانی را تسلیت گفتند