مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-04سياسي

موسوی: سوت زنی های ثبت شده در فارس را در کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می کنیم


ما در کمیسیون اصل 90 تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نسبت به اسنادی که مردم از طریق خبرگزاری فارس و سایر نهادهای نظارتی در اختیار ما قرار می دهند حساس بوده و آنها را پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سامانه سوت زنی در خبرگزاری فارس امروز رسماً راه اندازی شد و قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس، گفت: همه کسانی که می خواهند وقوع فساد را گزارش کنند از امروز می توانند در سامانه ای که به همین منظور طراحی شده نسبت به این امر مبادرت ورزند.

وی افزود: مطالبه مبارزه با فساد مطالبه این و آن نیست مطالبه امت، امامت، مردم و رهبری است یک فرد یا گروه انحرافی نمی تواند با آلودگی هایی که دامنش را فرا گرفته و با دست های آلوده وارد این مبارزه شود.

سیدنظام الدین موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی فارس از این اقدام خبرگزاری فارس قدردانی کرد و این اقدام را ضروری و به جا دانست.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از ضروریات در کشور است، خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون اصل 90 تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نسبت به اسنادی که مردم از طریق خبرگزاری فارس و سایر نهادهای نظارتی در اختیار ما قرار می دهند حساس بوده و آنها را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: سوت زنی های ثبت شده در فارس را در کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می کنیم

موسوی: سوت زنی های ثبت شده در فارس را در کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می کنیم