مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-04سياسي

بازگشت حاج احمد متوسلیان!


مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به بهانه‌ی سی و هشتمین سال ربوده شدن و شهادت چهار دیپلمات از یاد رفته یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، متن یادداشت احسان محمدحسنی - مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج - را این‌طور منتشر کرد:«هو الحق / رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف‌نشین و فراموش شده‌ی او پس از 38 سال دوری و بی‌خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست.

مجسم کنیم حاج احمد با سر و رویی که گرد پیری بر آن نشسته، به شهر خودش تهران بازگشته و پس از قریب به چهار دهه، برای ملاقات با مادری که در گمنامی و چشم انتظاری، چراغ عمرش خاموش شده، به خانه‌ی کوچک و قدیمی‌اش در کوچه‌ی علوی خیابان مولوی تهران سری می‌زند و با مردم و خیابان­‌ها و محله­‌های این شهر شلوغ مواجه می‌شود .

.

«بازگشتِ احمد» به تنهایی پتانسیلِ تبدیل شدن به جذاب‌ترین و شگفت‌انگیزترین فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی پرمخاطب را پیرامون فرجام قصه‌ی این شیرِ در زنجیر داراست.

همان انگیزه‌ای که سال‌ها قبل ما را بر آن داشت تا رایحه‌ای از زندگی و زمانه‌ی احمد را در قالب فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» راهیِ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حاج احمد متوسلیان!

بازگشت حاج احمد متوسلیان!