مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-04پزشكي

تمام فرآیند درمان به بیماران مبتلا به کرونا در ایلام ارائه می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در بیمارستان های ایلام تمام خدمات و فرایند درمان به بیماران مبتلا به کرونا تا زمان بهبودی کامل ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمیل صادقی فر ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: در بیمارستان تمام خدمات و فرایند درمان به بیماران مبتلا به کرونا تا زمان بهبودی کامل ارائه می شود.

وی تصریح کرد: وقتی که نمونه آزمایش افراد دارای علائم خفیف، مثبت اعلام می شود با توجه به خفیف بودن بیماری؛ امکان بستری در بیمارستان برای آنان وجود ندارد و این مبتلایان دارای علائم خفیف شرایط قرنطینه شدن در منزل را تقبل می کنند که قطعاً این افراد برای حفظ سلامت خانواده و اطرافیانشان مجبور به رعایت اصول بهداشتی و شرایط قرنطینه خواهند بود.

صادقیان عنوان کرد: از 40 روز اخیر از افراد مبتلا که در منزل قرنطینه می شوند، تعهدنامه رعایت تمام شرایط و اصول بهداشتی و قرنطینه از آنان اخذ و تا در صورت عدم رعایت شرایط قرنطینه و به خطر انداختن سلامت جامعه با آنان برخورد قانونی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد شاغل در ادارات که برای نمونه گیری مراجعه می کنند، از بیان هویت و شغل اصلی خود امتناع می ورزند که شناخته نشوند، این افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فرآیند درمان به بیماران مبتلا به کرونا در ایلام ارائه می شود

تمام فرآیند درمان به بیماران مبتلا به کرونا در ایلام ارائه می شود