مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-04سياسي

پخش برنامه های مشارکتی و مشارکت بازرگانی در سیما را ذلت می دانیم


مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: ما پخش برنامه های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه ها را ذلت می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی میرباقری در نشستی که امروز شنبه 14 تیرماه با حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در قالب هم اندیشی با مدیران سیما برگزار شد، با بیان اینکه رسانه ملی کاملاً همگام با قوه قضاییه حرکت می کند، گفت: سرمایه اجتماعی قوه قضاییه و به تبع آن سرمایه اجتماعی نظام با اجرای طرح تحول قضایی بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه از این قبیل جلسات هم اندیشی استقبال می کنیم، اظهار کرد: هر اندازه که سازمان بازرسی از سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها و از سوی دیگر با روند برنامه سازی ها و مکانیزم ها و آسیب های سازمان صداوسیما اطلاع داشته باشد، هم فکری بیشتری به وجود می آید و افق نگاه ها نزدیک تر و ارزیابی دقیق تر می شود و ببینیم شما چه کمکی می توانید به ما کنید تا کیفیت کار بالاتر برود.

معاون سیمای سازمان صداوسیما با بیان اینکه 60 درصد از بودجه رسانه ملی از طریق بخش بازرگانی تأمین می شود، افزود: ما پخش برنامه های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه ها را ذلت می دانیم و متأسفانه هر چه می گذرد دولت سهم بازرگانی را در بودجه رسانه ملی پررنگ تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه های مشارکتی و مشارکت بازرگانی در سیما را ذلت می دانیم

پخش برنامه های مشارکتی و مشارکت بازرگانی در سیما را ذلت می دانیم