مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-04اقتصادي

همه چیز درباره بورس ، سهام عدالت و ETF


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه به تشریح جزییات و سوالات پرتکرار در زمینه بورس، سهام عدالت و صندوق ETF پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه به تشریح جزییات و سوالات پرتکرار در زمینه بورس، سهام عدالت و صندوق ETF پرداخت.

امیر حمزه حیدریان در نشست خبری امروز (14 تیر) با اشاره به روند اجرای طرح سهام عدالت از اواخر دولت هشتم(سال 1385) که بر اساس آن و طی 19 مرحله بخشی از سهام 49 شرکت دولتی به مردم واگذار شد، گفت: این سهام با هدف انتقال ثروت از دولت به مردم بین همه افراد- بجز چهار دهک بالای جامعه- توزیع شد و 51 میلیون نفر در کشور مشمول دریافت سهام عدالت شدند.

وی ادامه داد: در جریان فرآیند واگذاری سهام عدالت که تا سال 1394 طول کشید 49 میلیون و 200 هزار نفر در کشور موفق به تکمیل روند نهایی ثبت نام خود شدند اما یک میلیون و 800 هزار نفر به دلایل مختلف موفق به دریافت سهام عدالت نشدند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تعداد افراد مشمول سهام عدالت در استان کرمانشاه را نیز یک میلیون و 450 هزار نفر اعلام کرد و افزود: اگرچه در کشور میانگین بهره مندی از سهام عدالت حدود 60 درصد است، اما در کرمانشاه 75 درصد جمعیت استان سهام عدالت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره بورس ، سهام عدالت و ETF

همه چیز درباره بورس ، سهام عدالت و ETF