مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-04سياسي

هدف سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، هدف غایی مد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دستیابی به حیات طیبه برای انسان دانست.

- آیت الله لطف الله دژکام، شنبه 14 تیرماه در جمع مدیران و رؤسای اداره های آموزش و پرورش شهرستان های فارس گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می خواهد انسان را زنده کند و به حیات جدیدی، فراتر از حیات معنوی که در قله قرار دارد، رساند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ایجاد حیات طیبه در دانش آموزان، گفت: بر اساس یافته های علمی و پژوهشی، فراگیری دانش موجب کاهش افسردگی و شکوفاتر شدن حیات در انسان می شود و بر همین اساس کار معلمی بسیار مهم است، چراکه معلم، دانش آموز را به زندگی جدیدی رهنمون می شود.

امام جمعه شیراز به ضرورت اشتغال افراد در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: در جامعه به همه شغل ها نیاز است، اما نیازی که زندگی را رشد و معنا می دهد، کاری است که معلمین انجام می دهند و بسیاری از آن آگاه نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: معلم باید خود به این باور برسد که کارش بااهمیت است و به آن عشق بورزد، زیرا معلمی که عاشق کار خود نباشد، همیشه احساس زیان می کند.

آیت الله دژکام نقطه آغاز تحول در نظام تعلیم و تربیت را باور داشتن معلمین به اهمیت کار و جایگاه ویژه خود در جامعه دانست و گفت: تا زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه است

هدف سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه است