مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-04اقتصادي

11برابر شدن پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات به بازنشستگان که از سوی این وزارتخانه، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه ارائه شده، افزایش قابل توجهی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شریعتمداری در خصوص اقدامات انجام گرفته از سوی بانک رفاه گفت: اعتبار قرض الحسنه این بانک از 200 میلیارد تومان به 2,230 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد یعنی حدود 11 برابر و معادل اعتبار 15 سال گذشته بانک رسیده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان اگر نتوانند عزتمندانه زندگی کنند، شاغلان نیز در نهایت نسبت به آینده خود ناامید خواهند شد افزود: تلاش ما در وزارتخانه همواره بر این بوده که مسیر بهبود شرایط زندگی را برای این عزیزان هموار کنیم.

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه هر بازنشسته از 2 میلیون به 5 میلیون تومان نیز از جمله مواردی بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن اشاره کرد.

شریعتمداری با بیان اینکه تلاش شده تا با تسهیل شرایط دریافت وام، بروکراسی اداری برای بازنشستگان عزیز به حداقل برسد افزود: حذف ضامن از پرداخت تسهیلات بازنشستگان، برای رفاه حال این عزیزان نیز اقدام مهم دیگری بود که انجام شد.

راه اندازی باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه با امکان خرید کالا با سود صفر درصد، راه اندازی طرح رفاه کالا با قابلیت خرید 50 میلیون تومان خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11برابر شدن پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی

11برابر شدن پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی