مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-04فرهنگي

تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان امضا شد


همزمان با روز قلم, تفاهم نامه تجهیز و بهره برداری از موزه مطبوعات آذربایجان در خانه تاریخی صلح جو تبریز بین میراث فرهنگی و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی به امضا رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با روز قلم, تفاهم نامه تجهیز و بهره برداری از موزه مطبوعات آذربایجان در خانه تاریخی صلح جو تبریز بین میراث فرهنگی و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی به امضا رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شنبه 14 تیر در آیین امضای تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان، ضمن تبریک روز قلم به اصحاب رسانه، با بیان این که امیدوارم گفتمان قالب در جامعه، گفتمان قلم و اندیشه شود، گفت: اگر همت، همدلی و همراهی نباشد، موفقیتی در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه ی فرهنگ و هنر به دست نمی آوریم.

محمد محمدپور با تاکید بر این که مطالبه ی جسورانه، مهم ترین وظیفه و مسئولیت اهل رسانه است، گفت: اهل رسانه در کنار مطالبه گری همراهی و همدلی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی بین اهل رسانه، گفت: تبریز موزه و گنجینه های بالقوه ی زیادی دارد که معتقدم می توان با هم افزایی و همدلی موزه های متعدد را در حوزه های مختلف از جمله عکس و فلیم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان امضا شد

تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان امضا شد