مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-04سياسي

متن طرح سؤال از رییس جمهور به دلیل مشکلات اقتصادی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی طراح طرح سؤال از رییس جمهور درباره مسائل اقتصادی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، - متن طرح سؤال از رییس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی موجود در کشور از جمله از هم گسیختگی بازار مسکن، خودرو، تورم و ارز را منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی طراح طرح سؤال از رییس جمهور درباره مسائل اقتصادی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از تدوین طرح سؤال از رییس جمهور به دلیل مشکلات موجود اقتصادی کشور خبر داد و اظهار داشت: موضوع از هم گسیختگی اوضاع بازار مسکن، خودرو و تورم عجیب و غریب و همچنین افزایش قیمت روزانه طلا و مشکلات ارزی در کشور باعث شد تا ما طرح سؤال از رییس جمهور را در مجلس کلید بزنیم.

وی افزود: متأسفانه دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات موجود اقتصادی ندارد و باید به خاطر این سوءتدبیر، در مجلس احضار شده تا به وکلای ملت پاسخگو باشد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما موضوع سؤال از رییس جمهور را در مجلس به جریان انداخته ایم تا بر این اساس رییس جمهور به مجلس و نمایندگان مردم پاسخ دهد که چه برنامه هایی برای حل مشکلات اساسی کشور داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح سؤال از رییس جمهور به دلیل مشکلات اقتصادی کشور

متن طرح سؤال از رییس جمهور به دلیل مشکلات اقتصادی کشور