مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-04سياسي

احیاءجایگاه معلم ، ضرورتی اجتناب ناپذیر در مسیر رشد است


نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نقطه آغاز تحول در نظام تعلیم و تربیت ،باور داشتن معلمین به اهمیت کار و جایگاه ویژه خود در جامعه است و تا زمانی که معلمین به این باور نرسند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، آیت الله دژکام در جمع روسای ادارات آموزش وپرورش استان اظهار داشت: هدف گذاری انجام شده برای سند تحول نظام آموزشی و تربیتی کشور ، دستیابی به حیات طیبه است.

 نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز ،ضمن اشاره با آیات الهی در قرآن کریم، گفت: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش می خواهد انسان را زنده کند به حیات جدیدی، فراتر از حیات معنوی که در قله قرار دارد.

وی با اشاره به  نقش آموزش وپرورش در ایجاد حیات طیبه در دانش آموزان ، گفت: بر اساس یافته های علمی و پژوهشی،فراگیری دانش موجب کاهش افسردگی و شکوفاتر شدن حیات در انسان می شود و بر همین اساس کار معلمی بسیار مهم است، چراکه معلم دانش آموز را به زندگی جدیدی رهنمون می شود.

آیت الله دژکام به ضرورت اشتغال افراد در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: در جامعه به همه شغل ها نیاز است، اما نیازی که زندگی را رشد و معنا می دهد ،کاری است که معلمین انجام می دهند و بسیاری از آن آگاه نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاءجایگاه معلم ، ضرورتی اجتناب ناپذیر در مسیر رشد است

احیاءجایگاه معلم ، ضرورتی اجتناب ناپذیر در مسیر رشد است