مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-04ورزشي

اعمال محدودیت های کرونا در فارس/ مترو و اتوبوس یک هفته تعطیل شد


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: نظر به مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت های جدید مقابله با این ویروس از یکشنبه 15 تیر در فارس اجرا می شود.

- شیراز-جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:نظر به مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت های جدید مقابله با این ویروس از یکشنبه 15 تیر در فارس اجرا می شود.

عبدالرضا قاسم پور ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس اعلام مراجع ذی ربط در استان فارس چهار شهرستان جهرم ، فسا، لارستان وگراش دارای وضعیت قرمز هستند و محدودیت ها در این شهرستان ها بیش از سایر شهرستان ها برقرار خواهد شد لازم به توضیح است که در این شهرستان ها دانشگاه ها، مساجد و مصلی ها، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مدارس، حوزه های علمیه، استخرهای سرپوشیده، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتاب خانه ها تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه شهرستان های قرمز فارس برگزار نمی شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در شهرستان هایی که دارای وضعیت قرمز هستند تمامی مراسم های اجتماعی و مردمی در کنار همایش ها ممنوع بوده و باشگاه های ورزشی که دارای برخورد اند نظیر کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز تعطیل خواهند بود البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونا در فارس/ مترو و اتوبوس یک هفته تعطیل شد

اعمال محدودیت های کرونا در فارس/ مترو و اتوبوس یک هفته تعطیل شد