مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-04اقتصادي

ساخت 300 واحد مسکونی برای محرومین در روستاهای سمیرم


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم گفت: 300 واحد مسکونی برای محرومین و خانواده های کم بضاعت در روستاهای سمیرم ساخته می شود.

- روح اله افشاریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: طبق دستورالعمل سازمان برنامه وبودجه طی یک سال آینده سه هزار واحد مسکونی برای محرومین در استان اصفهان ساخته می شود که از این سه هزار واحد 300 واحد برای محرومین و خانواده های کم بضاعت در روستاهای سمیرم ساخته می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم افزود: ساخت مسکن صرفاً شامل خانواده هایی که فاقد منزل مسکونی، بافت فرسوده و محرومین است و خانه هایی که در روستاها برای محرومین ساخته می شود واحدهای 60 تا 70 متری با پرداخت تسهیلات بلاعوض و وام قرض الحسنه است.

وی بیان کرد: 30 میلیون تسهیلات بلاعوض و 50 میلیون تومان وام برای ساخت مسکن در روستاها به افراد دارای شرایط ذکرشده توسط بنیاد مسکن پرداخت می شود و این خانه ها ظرف یک سال برای متقاضیان ساخته می شود.

افشاریان تصریح کرد: به خانواده های روستایی که وضعیت مالی بهتری دارند و ازنظر اقتصادی رفاه بیشتری دارند تسهیلات ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود و تسهیلات بلاعوض شامل حال این خانواده ها نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 300 واحد مسکونی برای محرومین در روستاهای سمیرم

ساخت 300 واحد مسکونی برای محرومین در روستاهای سمیرم