مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-04سياسي

فعالیت گروه های دوبلاژ غیرقانونی در شیراز متوقف شود


جمعی از گویندگان و صداپیشگان استان فارس طی نامه ای از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، درخواست کردند تا فعالیت گروه های دوبلاژ غیرقانونی در شیراز متوقف شود.

- گروهی از گویندگان و صداپیشگان استان فارس در نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، با اشاره به اینکه از تعطیل شدن گروه های غیرقانونی دوبله در شیراز مدت زمان زیادی نمی گذرد، مدعی شده اند که برخی اعضای همان گروه ها بار دیگر فعالیت خود را با تبلیغات بیشتر و فراگیرتر آغاز کرده اند.

این فعالان عرصه گویندگی و صداپیشگی در نامه ی خود که نسخه ای از آن برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفته است، از دوبله به عنوان هنری بسیار ارزشمند و دشوار با درآمدی اندک یاد شده که به دلیل فناوری های روز راه برای انجام فعالیت های غیرقانونی در این زمینه هنری هموار شده است؛ حال آنکه مراکز و نهادهای خصوصی دارای مجوز قانونی فعال در این زمینه با مشکلات جدی برای درآمدزایی و اشتغال روبرو هستند.

این گروه از گویندگان و صداپیشگان استان فارس در نامه خود یادآور شده اند که عده ای بدون مجوز، دانش، توان و .

در استودیوهای خانگی و بدون هیچ هزینه ای و نظارتی، آسان و بی دغدغه به همکاری با شبکه های خارج کشور پرداخته و نه تنها به راحتی تخلفی را مرتکب می شوند، بلکه تبلیغات فراوانی نیز انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های دوبلاژ غیرقانونی در شیراز متوقف شود

فعالیت گروه های دوبلاژ غیرقانونی در شیراز متوقف شود