مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-04سياسي

پیشنهادی به بهای شکستن کمر خمیده گردشگری و هلتداری کرونازده


در حالی خانه های مسافر به صورت قارچ گونه در یزد جولان می دهند که به تازگی مرکز پژوهش های مجلس پیشنهادی را با رویکرد ساماندهی ارائه کرده که با انتقاد مردم و مسئولان همراه بوده و به نظر می رسد با تحقق این پیشنهاد کمر خمیده صنعت گردشگری و هتلداری زیر بار .

- ایسنا/یزد در حالی خانه های مسافر به صورت قارچ گونه در یزد جولان می دهند که به تازگی مرکز پژوهش های مجلس پیشنهادی را با رویکرد ساماندهی ارائه کرده که با انتقاد مردم و مسئولان همراه بوده و به نظر می رسد با تحقق این پیشنهاد کمر خمیده صنعت گردشگری و هتلداری زیر بار کرونا به یک باره خواهد شکست.

به تازگی پیشنهادی از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی خانه های مسافر در کشور ارائه شده که این پیشنهاد با انتقاد و گلایه فعالان گردشگری یزد به خصوص هتلداران همراه بوده است.

بنا به پیشنهاد مطرح شده؛ وزارت گردشگری باید دستورالعملی را برای صدور مجوز فعالیت شرکت های خدمات اقامتی تدوین کند که متفاوت از مجوز بند ب باشد، همچنین وزارت گردشگری از ورود به هرگونه ایجاد فرایندهای دست و پاگیر برای فعالیت های خانه مسافر منع شده و صرفاً به سیاست گذاری و ابلاغ اصول کلی، شرایط میزبانی و نظارت بر شرکت های اقامتی باید اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی به بهای شکستن کمر خمیده گردشگری و هلتداری کرونازده

پیشنهادی به بهای شکستن کمر خمیده گردشگری و هلتداری کرونازده