مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-04اجتماعي

ورود دو تابعیتی ها از مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، گفت: ورود دو تابعیتی ها از مرز مهران به ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید برگه سلامت انجام می شود.

- نورالله دلخواه مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با شیوع کرونا ویروس تردد زائرین از مرز مهران ممنوع و در این راستا تدابیر لازم از سوی دو کشور ایران و عراق اندیشیده شده است.

وی افزود: در حال حاضر ورود دو تابعیتی ها از مرز مهران به ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید برگه سلامت انجام می شود.

مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: هم اکنون فقط کامیون حامل کالاهای صادراتی برای تخلیه کالا وارد عراق شوند و انجام مبادلات تجاری در چارچوب پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

فعال بودن فعالیت تجاری در مرزهای ایران و عراق وی تاکید کرد: فعلا فعالیت تجاری در مرزهای ایران و عراق فعال بوده و در رابطه با مسافر توافقی انجام نشده است.

خروجی مهران از فعال ترین مرزهای رسمی ایران است، که نزدیکی به شهرهای مذهبی کشور عراق، این مرز را به یکی از مهم ترین کانون های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین  و صدور کالا به کشور عراق تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دو تابعیتی ها از مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی

ورود دو تابعیتی ها از مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی