مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-04سياسي

لایحه اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها به دولت ارائه شد


سخنگوی وزارت کشور با اعلام خبر ارائه لایحه اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها به دولت بر تشدید مجازات ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از ارائه لایحه اصلاح و الحاق موادی به ماده صد قانون شهرداری ها به هیئت دولت خبر داد.

وی در ادامه افزود: وجود برخی ابهامات و نواقص در ماده 100 قانون شهرداری ها موجب افزایش مسائل شهری، پیچیدگی اداری، اطاله زمان بررسی در کمیسیون ها، وفور پرونده ها در دیوان عدالت اداری و عدم صدور به موقع پایانکار توسط شهرداری ها شده که رفع این مسائل مستلزم نگاهی همه جانبه است.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت کشور برای رفع این مشکلات و با اخذ نظرات مراجع ذیربط لایحه اصلاح ماده 100 قانون شهرداریها را تهیه و طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور تقدیم کرده است.

سامانی ادامه داد: درخواست کرده ایم تا این لایحه هر چه زودتر در کمیسیون خاص کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای دولت مورد بررسی قرار گرفته تا پس از تایید کمیسیون مربوطه در صحن دولت مطرح و تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه 5 رویکرد اساسی را در اصلاح ماده 100 قانون شهرداریها دنبال می کنیم، گفت: ما بدنبال تسهیل در فرآیند صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداریها و همزمان تشدید مجازات ساخت و سازهای بدون پروانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها به دولت ارائه شد

لایحه اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها به دولت ارائه شد