مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-04اجتماعي

بهره برداری از بزرگترین مجموعه آموزش آتش نشانی جنوب کشور در شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، محمد حسن پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مجموعه آتش نشانی شهرداری شیراز از بروزترین و مجهزترین مجموعه ها در کشور است و توانسته در حوادث و بحران های مختلف سربلند بیرون آید.

وی افزود: آتش نشانی شیراز گاهی مأموریت های ویژه ای حتی خارج از محدوده فعالیت خود با ایثارگری صورت داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری بر آن است که با آموزش های لازم در حوزه های مختلف امداد و نجات و اطفای حریق تعداد عملیات آتش نشانی را کاهش دهیم.

حسن پور تصریح کرد: سال 97 بالغ بر 15هزار و 500 مأموریت در حوزه آتش نشانی داشتیم و با پیگیری و آموزش در سال 98 این آمار با کاهش 3هزار مأموریت همراه بوده که نشان از موفقیت آمیز بودن برنامه های ما است.

وی در مورد برنامه های مهم سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز عنوان کرد: افزایش ایستگاه ها، بروز کردن تجهیزات و دستگاه ها و ورود بیش از 150 نیروی جوان به بدنه سازمان از برنامه های مهم ما در سازمان آتش نشانی است.

سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز توانسته درکل کشور درخشان ظاهر شود علی ناصری با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز توانسته درکل کشور درخشان ظاهر شود، گفت: این سازمان 512 نیروی جوان و توانمند دارد که از این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگترین مجموعه آموزش آتش نشانی جنوب کشور در شیراز

بهره برداری از بزرگترین مجموعه آموزش آتش نشانی جنوب کشور در شیراز