مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-04سياسي

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است


کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان بوده و باید براساس دستورات آن بزرگواران محرمان جامعه را دریابیم.

- کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان بوده و باید براساس دستورات آن بزرگواران محرمان جامعه را دریابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما در آیین تجلیل از فعالان جهادی با عنوان کنارتم، همسایه که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، بر لزوم بسط و گسترش کمک های خیّران به محرومان تأکید کرد و گفت: لزوماً سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان و نیازمندان بوده است و ما باید براساس دستورات آن بزرگواران محرمان جامعه را دریافته و کمک های لازم را برای تعادل زندگی آنها معمول بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت امام در جامعه تأکید کرد: اگر امام نبود هیچ موجودی تفسیر نمی شد، یعنی تفسیر و نشر جهان هستی با امام است، لذا وقتی حضرت رضا (ع) در نیشابور، روایت مشهور سلسله الذهب را تفسیر می فرمود، تفسیر کلمه لا اله الا الله را مشروط به امامت دانسته و شرط درک آن را مقام ولایت و امامت می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است