مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-04اقتصادي

افزایش حجم صادرات کالا از بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش حجم صادرات کالا از این بندر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 695 هزار و 795 تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش حجم صادرات کالا از این بندر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 695 هزار و 795 تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

نورالله اسعدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش کم سابقه حجم صادرات کالا در بندر خرمشهر، سه پست اسکله واقع در تاسیسات دریایی بندر خرمشهر به اسکله های بیست گانه برای تخلیه و بارگیری کالا و تسهیل در روند صادرات افزوده شده است.

وی افزود: با انجام این کار در حال حاضر در تاسیسات دریایی خرمشهر مجموعا حـدود 600 متـر اســکله سـنگین و 400 متــر اسـکله سبک وجود دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 695 هزار و 795 تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 21 درصدی را نشان می دهد.

اسعدی گفت: تمام امکانات، زیرساخت ها و تاسیسات در بندر خرمشهر برای انجام همه عملیات های بندری فراهم شده است و با توجه به اقدامات انجام شده، در روزهای آینده نیز شاهد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم صادرات کالا از بندر خرمشهر

افزایش حجم صادرات کالا از بندر خرمشهر