مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-04اقتصادي

متروی کرج نیازمند اختصاص اوراق مشارکت است


شهردار کرج با اشاره به اینکه متروی کرج نیازمند اختصاص اوراق مشارکت است، گفت: امیدواریم وزارت کشور به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده ظهر شنبه در مراسم رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل نقل شهری کرج، اظهار کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل شهری طی سال های اخیر به عنوان یک دغدغه مهم در سطح ملی مطرح بوده است.

وی نبود یارانه و تخصیص اعتبار کافی را دلیل کمبودها در حوزه حمل و نقل عمومی های عمومی دانست و گفت: تبعات زیست محیطی و اجتماعی این مسئله بیشتر از آمار و ارقامی است که اعلام می شود.

شهردار کرج با اشاره به حمایت وزارت کشور برای تخصیص اوراق مشارکت به پروژه متروی کرج، گفت: امیدواریم وزارت کشور به اختصاص اوراق مشارکت به پروژه مهم متروی کرج توجه ویژه ای داشته باشد.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت افزایش تعداد اتوبوس های حمل و نقل عمومی در کرج، گفت: این مهم را در قالب مدیریت هوشمند برای بهره وری حداکثری عملیاتی می کنیم.

وی اضافه کرد: ارزشمندترین و اثر بخش ترین کار افزایش و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج بوده است، در حال حاضر تورم افسار گسیخته در حوزه تولیدات داخلی کشور، شهرداری ها را برای خرید اتوبوس های جدید با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی کرج نیازمند اختصاص اوراق مشارکت است

متروی کرج نیازمند اختصاص اوراق مشارکت است