مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-04حوادث

کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 16 محتکر طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 16 محتکر طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته عنوان کرد: مأموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 235 هزار و 870 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 234 هزار و 370 عدد انواع ماسک، یک هزار و 500 عدد انواع دستکش را طی یک هفته گذشته کشف کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته

کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته