مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-04حوادث

دستگیری عامل آتش سوزی اراضی جنگلی کازرون


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: عامل آتش سوزی روزهای اخیر در محدوده اراضی جنگلی ابوالحیات این شهرستان دستگیر شده است.

- سید مجتبی ایران محبوب شنبه 14 تیر به خبرنگاران گفت: در آتش سوزی منطقه جنگلی ابوالحیات، بخش هایی از مناطق محدوده مدیریت حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، درگیر آتش شد و آسیب دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی فارس، او با اشاره به مهار و اطفاء حریق این منطقه که با تلاش ماموران منابع طبیعی ، محیط زیست و همراهی نیروهای مردمی انجام شد، گفت: پس از مهار این حریق بلافاصله تحقیقات برای شناسایی عامل ایجاد آن در دستور کار قرار گرفت که پس از جمع آوری شواهد لازم، در نهایت یک متهم شناسایی و دستگیر شد.

ایران محبوب با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است، گفت: قطعا نیروهای منابع طبیعی با حمایت کم نظیر دستگاه قضایی به شکل شبانه روزی مناطق جنگلی و مرتعی را پایش کرده و با هرگونه تخریب، تجاوز و تهدید این اراضی برخورد قانونی و قاطع می کنند.

رییس منابع طبیعی شهرستان کازرون از مردم درخواست کرد که هرگونه تخلفی را از طریق تلفن 1504 به یگان امداد جنگل و مرتع، گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل آتش سوزی اراضی جنگلی کازرون

دستگیری عامل آتش سوزی اراضی جنگلی کازرون