مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-04اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 2500 تن محصول جو در دامغان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به آغاز برداشت محصول جو در این شهرستان گفت: پیش بینی می شود میزان تولید این محصول به دو هزار و 568 تن برسد.

- محسن طباطباییان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: امسال محصول جو در سطح 642 هکتار از مزارع شهرستان دامغان کشت شده است.

وی با بیان اینکه سطح زیرکشت محصول جو در شهرستان دامغان نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است، افزود: عملکرد این محصول افزایش داشته و علت افزایش عملکرد نیز بارندگی های به موقع، بذر مناسب و استفاده از تکنولوژی های روز تولید است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه 81 تن بذر با ارقام یوسف و گوهران بین کشاورزان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی های فراوان و به موقع در پاییز و زمستان سال گذشته و بهار امسال زمینه مناسبی برای افزایش عملکرد در واحد سطح فراهم شد.

طباطباییان با بیان اینکه پیش بینی می شود میزان تولید این محصول به دو هزار و 568 تن برسد، ادامه داد: امسال متوسط برداشت محصول جو در هر هکتار حدود چهار تن است.

وی افزود: عملیات برداشت محصول جو با نظارت پنج کارشناس برداشت و با استفاده از هفت دستگاه کمباین از هشتم خردادماه امسال آغاز شده است و تا اواسط تیرماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 2500 تن محصول جو در دامغان

پیش بینی تولید بیش از 2500 تن محصول جو در دامغان