مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-04اقتصادي

قاچاق تلویزیون در سروآباد و جزای نقدی 511 میلیون ریالی ‏برای متهم


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: قاچاق 10 عدد تلویزیون ال ای دی و 12 دستگاه جاروبرقی علاوه بر ضبط کالاها جزای نقدی 511 میلیون ‏ریالی را برای متهم به همراه داشت.

- سید نجیم حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در اسفند ماه سال 1398 مامورین ایست بازرسی شهید کریمی شهرستان سروآباد موفق شدند از یک دستگاه خودرو وانت 10 دستگاه تلویزیون ال ای دی 43 اینچ و 12 دستگاه جارو برقی را کشف نمایند که ارزش آنها توسط گمرک مرز باشماق 510 میلیون و 954 هزار ریال اعلام شد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد مستقر در شهرستان مریوان در مرحله بدوی حکم برائت متهمین صادر شد.

کالاهای قاچاق ضبط شدند وی خاطرنشان کرد: پس از اعتراض متهم، کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان کردستان به حکم شعبه بدوی و انجام بررسی و رسیدگی مجدد اوراق پرونده توسط شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن نقض حکم بدوی به نسبت احدی از متهمین، وی را از لحاظ ارتکاب قاچاق به ضبط کالاها محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان یادآور شد: علاوه بر ضبط کالاهای یاد شده متهم به پرداخت مبلغ 511 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده است و در در خصوص متهم دیگر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق تلویزیون در سروآباد و جزای نقدی 511 میلیون ریالی ‏برای متهم

قاچاق تلویزیون در سروآباد و جزای نقدی 511 میلیون ریالی ‏برای متهم