مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-04اجتماعي

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش ثبت نام کتاب درسی


رییس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص ثبت نام کتب درسی دانش آموزان هشدار داد و گفت: با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام کتب درسی، شهروندان مراقب کلاهبرداران سایبری باشید.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص ثبت نام کتب درسی دانش آموزان هشدار داد و گفت: با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام کتب درسی، شهروندان مراقب کلاهبرداران سایبری باشید.

سرهنگ مهدی قاسمی در تشریح این هشدار اظهار کرد: در هنگام ثبت نام کتب درسی به صورت غیرحضوری و آنلاین، متأسفانه مشاهده شده که مجرمان سایبری از این موضوع سوءاستفاده مجرمانه می کنند.

وی با تأکید بر اینکه بهتر است والدین و دانش آموزان از هرگونه ثبت نام برای خرید کتب درسی در سایت های اینترنتی متفرقه و غیرمجاز خودداری کنند، افزود: در هنگام ثبت نام اینترنتی کتب درسی فرزندان حتماً آدرس وب سایت ارائه شده از سوی آموزش و پرورش را به صورت دستی در نوار آدرس (Address bar) وارد کرده و به گزینه های نمایش داده شده در موتور جستجوی خود اعتماد نکنند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد وجه اشتراک اینگونه شگردهای کلاهبردارانه ورود قربانیان به صفحات جعلی درگاه های بانکی به بهانه پرداخت هزینه خرید الکترونیکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش ثبت نام کتاب درسی

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش ثبت نام کتاب درسی