مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-04اقتصادي

تولید 8 تا 10 تن ماده معدنی در همدان


معاون معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید هشت تا 10 میلیون تنی مواد معدنی در همدان خبر داد و گفت: آهک، سنگ آهن و مصالح ساختمانی بیشترین تولیدات معدنی استان همدان را به خود اختصاص داده اند.

- ایسنا/همدان معاون معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید هشت تا 10 میلیون تنی مواد معدنی در همدان خبر داد و گفت: آهک، سنگ آهن و مصالح ساختمانی بیشترین تولیدات معدنی استان همدان را به خود اختصاص داده اند.

محمد خاکی در گفت وگوبا ایسنا، با بیان اینکه 283 معدن در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 110 معدن غیرفعال است، اظهار کرد: هر ساله پروانه های جدید استخراج معادن در استان صادر می شود.

وی تصریح کرد: امسال 15 پروانه جدید استخراج معدن در همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد و کبودراهنگ صادر شده که بیشتر در حوزه معدن مصالح ساختمانی، سنگ های تزیینی، سیلیس و آهن بوده است.

خاکی با بیان اینکه مساحت پهنه بندی معادن استان همدان 15 هزار کیلومتر است، خاطرنشان کرد: دو پهنه در استان همدان در حال آزادسازی است که به صورت مزایده واگذاری انجام می شود و دو پهنه دیگر در حال بررسی است و یک پهنه مشترک با استان مرکزی نیز در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 تا 10 تن ماده معدنی در همدان

تولید 8 تا 10 تن ماده معدنی در همدان