مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-04اقتصادي

ضرورت ارائه آموزش های لازم برای توسعه بوم گردی در استان اردبیل


مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی کشور گفت: با توجه به ظرفیت بالای اردبیل در حوزه گردشگری، توسعه این بخش می تواند موجب جذب سرمایه گذار و درآمدزایی در استان شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی کشور گفت: با توجه به ظرفیت بالای اردبیل در حوزه گردشگری، توسعه این بخش می تواند موجب جذب سرمایه گذار و درآمدزایی در استان شود.

مهشید منزوی، 14 تیرماه در نشست توسعه فعالیت های مرکز خدمات تخصصی مطالعات شهری جهاددانشگاهی اردبیل اظهارکرد: جهادگران واحد اردبیل با آینده نگری و روحیه پژوهشگری خود در راستای توسعه گام برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی تلاش دارد تا هیچ کدام از واحدها از حمایت دفتر مرکزی محروم نمانند، ادامه داد: واحد اردبیل فعالیت های خود را به صورت تخصصی، با اهداف مناسب و عملیاتی پیش می برد و با برنامه ریزی به دنبال احصاء نیازهای استان و اهداف پژوهشی است.

مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی کشور افزود: سنجش فعالیت های مراکز خدمات تخصصی در جهاددانشگاهی بر اساس میزان درآمد آن ها است و این درآمدزایی می تواند از انجام فعالیت در حوزه پژوهشی محقق شود و واحد اردبیل نیز در این حوزه بسیار فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه آموزش های لازم برای توسعه بوم گردی در استان اردبیل

ضرورت ارائه آموزش های لازم برای توسعه بوم گردی در استان اردبیل