مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-04سياسي

فراهم شدن زیرساخت ها برای بازگشایی مدارس در فارس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور، بر لزوم فراهم شدن کامل زیرساخت ها از ابتدای بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور، بر لزوم فراهم شدن کامل زیرساخت ها از ابتدای بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی، تاکید کرد.

سید احمد احمدی زاده شنبه 14 تیر در جمع روسای اداره های آموزش و پرورش شهرستان های استان فارس، با تاکید بر اهمیت ایجاد و توسعه عدالت آموزشی، گفت: ثمربخشی آموزش وپرورش 2 خروجی باید داشته باشد؛ یکی تبدیل انسان های مستعد به انسان های بالنده، متعالی، مدیر و مدبر و دیگری تأمین نیروی انسانی کارآمد در حوزه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی.

او ابراز امیدواری کرد که با تشکیل یک کمیته در اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها، مسائل مرتبط با بازگشایی مدارس، پایش و بررسی شده و راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات، پیش بینی و اجرا شود.

احمدی زاده افزود: اساسی ترین مسئله در تمام کشورهای دنیا و دولت ها اعم از دولت های بزرگ، کوچک، قدرتمند، ضعیف، درحال توسعه و صنعتی، آموزش و پرورش است؛ این موضوع در ایران اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و مسئولیت ها سخت و سنگین تر است زیرا باید ابعاد مختلف معنوی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زیرساخت ها برای بازگشایی مدارس در فارس

فراهم شدن زیرساخت ها برای بازگشایی مدارس در فارس