مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-04اقتصادي

ادامه توقف پروژه های بازسازی عتبات و سختگیری در پروتکل های ضدکرونا


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اعلام این که کووید 19 بیشتر پروژه ها در عتبات عالیات را از اسفندماه متوقف کرده است، از تشدید پروتکل های بهداشتی ضد کرونا در اجرای طرح های بازسازی و توسعه حرم ها خبر داد.

- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اعلام این که کووید 19 بیشتر پروژه ها در عتبات عالیات را از اسفندماه متوقف کرده است، از تشدید پروتکل های بهداشتی ضد کرونا در اجرای طرح های بازسازی و توسعه حرم ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، محمد جلال مآب با اشاره به سخت گیرانه تر شدن تدابیر بهداشتی در روند اجرای طرح های توسعه در حرم های مطهر، گفت: پیش از این، دستورالعمل ویژه کار در شرایط کرونایی به واحدهای HSE مستقر در پروژه ها ابلاغ شده بود که با توجه به پیش بینی کارشناسان مبنی بر ادامه دار بودن شرایط کرونایی تا دست کم یکسال دیگر، پروتکل سختگیرانه تر جدیدی را با همکاری مسؤولان عراقی تدوین و به عوامل اجرایی ابلاغ کردیم.

وی با بیان این که براساس پروتکل بهداشتی جدید، فعالیت واحدهای HSE مستقر در پروژه ها مضاعف شده است، افزود: تب سنجی مستمر، ضد عفونی مداوم اماکن، محدود شدن تردد افراد به محل اقامت و مکان اجرای پروژه، ممنوعیت تشرف به حرم و حضور در فضاهای شهری، الزام استفاده از ماسک و دستکش، کار با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه توقف پروژه های بازسازی عتبات و سختگیری در پروتکل های ضدکرونا

ادامه توقف پروژه های بازسازی عتبات و سختگیری در پروتکل های ضدکرونا