مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-04اقتصادي

اگر میلیاردر بودید نقاشی می خریدید یا زمین؟!


فرض کنید نزدیک به 500 میلیون دلار پول در اختیار دارید، درست به همان مقدار که برای خرید گران قیمت ترین نقاشی فروخته شده در دنیا لازم است.

انتخاب شما چیست؛ - خرید یک اثر هنری یا یک عنوان مثال یک خانه ویلایی در یکی از بهترین نقاط جهان؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید هنوز برای بسیاری از ما چندان قابل قبول یا منطقی نباشد که میلیاردها تومان پول صرف خرید آثار هنری می شود.

اما بخواهیم یا نخواهیم سال هاست که خرید و فروش آثار هنری به یکی از مهمترین منابع سرمایه گذاری در جهان تبدیل شده است؛ فرهنگی که در سال های اخیر و با راه اندازی حراج های هنری در کشور ما نیز شکل جدی تری به خود گرفته است.

امروز برخی از آثار هنری مهم تاریخ جهان به دنبال همین خرید و فروش ها در تملک شخصی قرار دارند که یا در دیوار خانه های مجلل خودنمایی می کنند یا اینکه توسط فرهنگ دوستانی خریداری شده اند که به موزه های دنیا قرض داده می شوند و مردم نیز می توانند امکان بازدید از این آثار ارزشمند را داشته باشند.

در همین راستای در این گزارش، به پنج اثر گران قیمت فروخته شده در تاریخ هنر جهان می پردازیم.

داوینچی؛ خالق گران ترین اثر هنری فروخته شده خیلی دور از انتظار نیست که گران ترین نقاشی جهان متعلق به لئوناردو داوینچی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر میلیاردر بودید نقاشی می خریدید یا زمین؟!

اگر میلیاردر بودید نقاشی می خریدید یا زمین؟!