مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-04دانش

تمامی دانشجویان می توانند میهمان «پیام نور» شوند


رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه های روزانه و سراسری می توانند در دانشگاه پیام نور میهمان شوند؛ بر این اساس تمام دانشجویان دانشگاه های سراسری کشور فارغ از دانشگاه و رشته، - ایسنا/قزوین رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه های روزانه و سراسری می توانند در دانشگاه پیام نور میهمان شوند؛ بر این اساس تمام دانشجویان دانشگاه های سراسری کشور فارغ از دانشگاه و رشته، می توانند در نزدیک ترین واحد دانشگاهی پیام نور در آزمون پایان ترم خود شرکت کنند.

رضا رسولی شربیانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تقویم اعلامی، ترم نخست سال تحصیلی 1399-1400 برای ورودی های قدیم دانشگاه از 15 شهریور و برای ورودی های جدید از آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور ترم تابستانه را 100 درصد مجازی و از بستر LMS ارائه می دهد، ادامه داد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته 50 تا 60 درصد آموزش ها در بستر الکترونیکی و از طریق سامانه LMS یا همان سامانه یادگیری الکترونیک خواهد بود، برای همین منظور پهنای باند را افزایش و دانشجویان را به طور کامل برای استفاده از این سامانه آموزش داده ایم.

رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین خاطرنشان کرد: دانشجویان با نصب نرم افزار Adobe connect Android و Adobe connect ios روی سیستم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دانشجویان می توانند میهمان «پیام نور» شوند

تمامی دانشجویان می توانند میهمان «پیام نور» شوند