مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04فرهنگي

جشنواره سن سباستین فیلم های بخش مسابقه 2020 را معرفی کرد


مهم ترین جشنواره سینمایی اسپانیا در حالی فیلم های منتخب برای بخش مسابقه 2020 را انتخاب کرد که فیلم های منتخب جشنواره برگزار نشده کن در این فهرست جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم سن سباستین 6 فیلم را برای بخش رقابتی امسال خود انتخاب کرده که از این میان 5 فیلم با برچسب کن 2020 بوده اند.

در حالی که جشنواره فیلم کن 2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و نام شماری از فیلم ها را با برچسب کن اعلام کرد تا نشان دهد این فیلم ها در این جشنواره جای می داشتند، جشنواره سن سباستین نیز از فیلم های برچسب کن استقبال کرد.

در فهرست سن سباستین که دیروز جمعه منتشر شد دو فیلم مهم با برچسب کن جای دارند که هفته پیش در بخش مارش دو فیلم کن که به صورت آنلاین برگزار شد نیز درخشیدند.

این دو فیلم شامل فیلم جدید فرانسوا اوزون با عنوان تابستان 85 محصولی از فرانسه و بلژیک و فیلم دور دیگر توماس وینتربرگ محصول مشترکی از دانمارک، سوئد و هلند هستند.

این فهرست دو عنوان دیگر با برچسب کن شامل فیلم مادران حقیقی نائومی کاواسه از ژاپن و فیلم در غروب شاروناس بارتاس از لیتوانی را دربرگرفته است.

آغاز نخستین ساخته دیا کولومبگاشویلی از گرجستان که با همکاری فرانسه تولید شده نیز فیلم دیگری است که به بخش رقابتی سن سبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سن سباستین فیلم های بخش مسابقه 2020 را معرفی کرد

جشنواره سن سباستین فیلم های بخش مسابقه 2020 را معرفی کرد