مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04حوادث

پیکر جوان غرق شده در سد نهند اسپیران تبریز از آب بیرون کشیده شد


نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، جسد جوان غرق شده در سد نهند اسپیران تبریز را پیدا کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، جسد جوان غرق شده در سد نهند اسپیران تبریز را پیدا کردند.

علی احمدپور، رییس اداره عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در این خصوص گفت: در ساعت 10:40 امروز، جسد جوان غرق شده در سد نهند تبریز با تلاش نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا و از عمق سد بیرون کشیده شد و سپس به مراجع ذیربط تحویل داده شد.

وی افزود: این جوان عصر روز گذشته، جمعه 13 تیرماه در این سد غرق شده بود که عملیات جستجوی جسد وی به علت تاریکی شب به صبح امروز، شنبه 14 تیرماه موکول شده بود که از نخستین ساعات صبح امروز عملیات جستجو با حضور بیش از 13 تن از نجاتگران تیم های واکنش سریع استان، تیم سیلاب و تیم پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالقاسم جعفری بیلوردی جمعیت هلال احمر شهرستان هریس با بهره گیری از یک دستگاه قایق جیمینی و تجهیزات غواصی و خودروی نجات کرافتر آغاز شد و بعد از سه ساعت جستجو در نهایت جسد فرد غرق شده پیدا شد.

جمعیت هلال احمر استان ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این جوان، از هموطنان و جوانان عزیز درخواست میکند تا از وارد شدن به آب سدها اکیدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر جوان غرق شده در سد نهند اسپیران تبریز از آب بیرون کشیده شد

پیکر جوان غرق شده در سد نهند اسپیران تبریز از آب بیرون کشیده شد