مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-04حوادث

سبقت غیرمجاز 3 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت


رییس پلیس راه استان همدان از تصادف مرگبار در میان بر حسن قشلاق به صالح آباد خبر داد و گفت: این تصادف سه کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از تصادف مرگبار در میان بر حسن قشلاق به صالح آباد خبر داد و گفت: این تصادف سه کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: ساعت 20:38 دقیقه پنج شنبه 12 تیرماه، دو خودروی پراید و پژو پارس در جاده قدیم همدان- بیجار و میان بر حسن قشلاق به صالح آباد به هم برخورد کردند.

وی علت تصادف را سبقت غیرمجاز پراید عنوان کرد و افزود: ساکنان این خودرو از هموطنان مشهدی بودند که پس از بازدید از غارعلیصدر به سمت کردستان حرکت می کردند.

عزیزی ادامه داد: متأسفانه شدت تصادف فوق به حدی زیاد بود که سه سرنشین پراید در دم فوت کردند و چهار سرنشین پژو پارس که بومی منطقه بودند، شدیداً مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: به علت سبقت غیرمجاز پراید، رخ به رخ شدن با پژو پارس و دید نداشتن هر دو دستگاه برخورد شدید بین آن ها رخ داد همچنین عملیات امدادرسانی به این حادقه در ساعت 21:10 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت غیرمجاز 3 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت

سبقت غیرمجاز 3 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت