مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-04سياسي

قلم پر درد و بازنگاری هنرمندانه علت ماندگاری «شهید آوینی» است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه قلمی ماندگار است که در بیان دردهای جامعه از نوآوری و خلاقیت استفاده کنند، گفت: علت ماندگاری «شهید آوینی» توجه به این نکته بود.

- رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه قلمی ماندگار است که در بیان دردهای جامعه از نوآوری و خلاقیت استفاده کنند، گفت: علت ماندگاری شهید آوینی توجه به این نکته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی صبح شنبه به بهانه روز قلم در حاشیه تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در حفظ و حراست از میهن اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) به همه آموخت برای حفاظت این سرزمین باید از جان و مال خود بگذرند.

وی در ادامه با اشاره به حدیث اول ما خلق الله العقل، اول ما خلق الله نوری، اول ما خلق الله القلم ، افزود: نخستین چیزی که خداوند آن را خلق کرد قلم بود اما باید بدانیم این قلم چه قلمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خداوند زمانی که می خواست خلقت را ایجاد کند قلم آفرینش خود را بر لوح محفوظ راند، گفت: این قلم یک حرف بیشتر نداشت که آن نیز الف بود مابقی حروف ساخته انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم پر درد و بازنگاری هنرمندانه علت ماندگاری «شهید آوینی» است

قلم پر درد و بازنگاری هنرمندانه علت ماندگاری «شهید آوینی» است