مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-04سياسي

موسوی لارگانی: شورای امنیت در مورد نژادپرستی در آمریکا جلسه اضطراری تشکیل دهد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت به جای برگزاری نشست در مورد ایران باید نشستی اضطراری در مورد پایمال شدن حقوق بشر در آمریکا و نژادپرستی در این کشور بگذارد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت به جای برگزاری نشست در مورد ایران باید نشستی اضطراری در مورد پایمال شدن حقوق بشر در آمریکا و نژادپرستی در این کشور بگذارد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نشست اخیر شورای امنیت با محوریت اجرای قطعنامه 2231 سازمان ملل گفت: اعتقاد من بر این است که شورای امنیت به جای برگزاری نشست در مورد ایران باید نشستی اضطراری در مورد پایمال شدن حقوق بشر در آمریکا و نژادپرستی در این کشور بگذارد.

سیاهان جامعه آمریکا حتی حق نفس کشیدن هم ندارند و پلیس آمریکا وحشیانه به جان سیاهان افتاده است.

این روزها مردم آمریکا چه سفیدپوست، چه سیاه پوست قریب به شش هفته است در خیابان ها فریاد می زنند و نمادهای نژادپرستی را سرنگون می کنند، اما وحشی گری پلیس آمریکا هر روز بیشتر می شود.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی درباره ی تحولات آمریکا گفت: جا داشت شورای امنیت جلسه اضطراری در این زمینه برای جلوگیری از وحشی گری ها و هشدار به آنها برگزار می کرد و حتی نماینده آمریکا را به خاطر این حرکات فجیع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: شورای امنیت در مورد نژادپرستی در آمریکا جلسه اضطراری تشکیل دهد

موسوی لارگانی: شورای امنیت در مورد نژادپرستی در آمریکا جلسه اضطراری تشکیل دهد