مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-04اجتماعي

شناسایی استعدادها به صورت روش مند انجام نشده است


مدیرکل سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: به رغم تلاش ها و تأکیدات، شناسایی استعدادها به صورت روش مند انجام نشده و در دوره ابتدایی مشاور نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی پرسشگر، مرتضی شکوهی مدیرکل سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر با بیان اینکه شناسایی استعداد و توانایی های دانش آموزان در دوره ابتدایی از اهمیت بالاتری برخوردار است، اظهار کرد: اگر بخواهیم به یک هدایت تحصیلی مطلوبی دست یابیم باید فرایند شناسایی استعداد دانش آموزان به خوبی در دوره ابتدایی صورت بگیرد.

وی افزود: اگر چه تلاش های خوبی در قالب ارزشیابی توصیفی و اجرای برنامه شهاب که از پایه چهارم ابتدایی شروع می شود انجام گرفته است اما در دروه ابتدایی باید بیشتر زمان را صرف شناسایی استعدادها کنیم.

مدیرکل سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در دوره ابتدایی استعدادها شناسایی شوند تا در دوره ای که قرار است هدایت تحصیلی انجام شود این کار مبتنی بر همان استعدادها صورت پذیرد، عنوان کرد: در دوره ابتدایی اقدام نظام مند برای شناسایی استعدادها انجام نشده و در حد طرح شهاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استعدادها به صورت روش مند انجام نشده است

شناسایی استعدادها به صورت روش مند انجام نشده است